روستای خورنگان

علمی-فرهنگی-هنری

روستای خورنگان

علمی-فرهنگی-هنری

امر به معروف ونهی از منکر

 

من براى سرکشى و عداوت و فساد کردن و ظلم نمودن ازأَنْهَى عَنِ الْمُنْکَر

من براى سرکشى و عداوت و فساد کردن و ظلم نمودن از مدینه خارج نشدم. بلکه جز این نیست که من بمنظور ایجاد صلح و سازش در میان امت جدم خارج شدم، من در نظر دارم امر بمعروف و نهى از منکر نمایم.

 مدینه خارج نشدم. بلکه جز این نیست که من بمنظور ایجاد صلح و سازش در میان امت جدم


خارج ش

امر به معروف و نهی از منکر، محرم (2)

بزرگترین سرمایه قیام و حرکت جامعه این است که در خودش احساس شخصیت کند و نسبت به سایر جوامع بی نیازی بورزد و برای خود فلسفه زندگی مستقلی داشته و بدان مباهات کند. پیامبر اکرم با آوردن اسلام مردم را زنده کرد به آنها ایمانی عطا نمود که آن ایمان به آنها شخصیت داد و همین شد که در درون آن عرب جاهل غارتگر این احساس پیدا شد که من باید دنیا را از اسارت و اطاعت غیر خدا نجات دهم و هیچ اهمیتی به گذشته خود نمی داد که چگونه بوده است.
حسین نیز با نهضت خود شخصیت فراموش شده مسلمانان را احیا کرد که در سال بعد از واقعه عاشورا شاهد قیام توابین هستیم. پس روشن شد که با قیام او اسلام زنده شد. حادثه کربلا تجسم عملی اسلام است. برای همین می توان از ابعاد گوناگون آنرا مورد بررسی قرار داد: توحید و عرفان، حماسه، وعظ و خیر خواهی، اخلاق اسلامی و ...

امر به معروف در نهضت حسینی

پیام نهضت عاشورا، اصلاحگری و ظلم ستیزی

عبرت های عاشورا / بخشی از بیانات مقام معظم رهبری

نقش‌ امام‌ حسین‌(علیه السلام) در احیای امر به‌ معروف‌ و نهی از منکر

قیـام سیـدالشهدا, قیـام بـراى اصلاح جامعه

هدف عالى قیام امام حسین علیه السلام از زبان خود امام (ع)

9 جلسه سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، مبحث دین و دنیا، محرم 84

تم موبایل ویژه ماه محرم


دانلود برنامه های مذهبی کامپیوتر و موبایل

نماهنگ «حباب» با کیفیت خوب ( 7ی5 دقیقه، 5ی5 مگابایت)

امر به معروف و نهی از منکر در دیدگاه قرآن

کلیه شماره های ماهنامه معروف از ابتدا تا کنون به صورت فایل PDF

شعر مقام معظم رهبری با صدای خود ایشان

داستان های خارجی پیرامون این فریضه

بازی هایی به مناسبت عید غدیر خم

لینک های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر ( 12 سایت و 6 وبلاگ)

 

نماهنگ ها


 

ردیف

عنوان نماهنگ

عوامل

مدت زمان

کیفیت/حجم

اجرا
(دانلود)

1

بازگشت

شاعر: علی معلم
خواننده: امیر تاجیک
آهنگساز: حسین فاضل

6
دقیقه

خوب
 4.6 مگابایت

پایین
2.7 مگابایت

2

حباب

نویسنده و کارگردانی:
 افشین اربابی

7.5
دقیقه

خوب
 
5.5 مگابایت

پایین
3.6 مگابایت

3

شبیخون هوس

کارگردان: جواد مزدآبادی
خواننده: نیما مسیحا

6.5
دقیقه

خوب
 5.5 مگابایت

پایین
3.6 مگابایت

4

پشیمان

نویسنده و کارگردان:
جهانگیر بنارش
خواننده:سید علی تفرشی

6
دقیقه

خوب
 6.6 مگابایت

پایین
3.7 مگابایت

 

دم، من در نظر دارم امر بمعروف و نهى از منکر نمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد